לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות עסקים | תוכנות פיננסיות / ניהול תקציב ומשק | בפיננסיות / ניהול תקציב ומשק | תוכנת פיננסיות / ניהול תקציב ומשק

זהו דף תוצאות חיפוש של תוכנות על פי התמחות . בדף זה תוכלו לאתר תוכנות עסקים תוך התמקדות בתוכנות פיננסיות / ניהול תקציב ומשק. על מנת למצוא תוכנות פיננסיות / ניהול תקציב ומשק יש להיעזר במודעות וקישורים רלוונטיים לתוכנות עסקים הנמצאים במאמרים רלוונטיים. בעמוד זה רוכזו נושאים הקשורים לתוכנות עסקים על מנת שתוכלו לבחור את התוכנה המתאימה מבחינה פונקציונאלית לפיננסיות / ניהול תקציב ומשק עבורכם. ניתן להשתמש בדף תוצאות חיפוש זה לצורך השוואת מחירי תוכנות עסקים או תוכנות פיננסיות / ניהול תקציב ומשק.

תוכנות ניהול ותקציב משק

בעמוד זה תוכלו למצוא תוכנה לניהול תקציב המשפחה והבית חינם, תוכנת ניהול תקציב, תוכנות לניהול תקציב, תוכנות פיננסיות, ותוכנה לניהול משק חקלאי ובית חינם.

לפרטים נוספים

SAP Business One- רעיון גדול לניהול העסק הקטן

SAP Business One הינה תוכנה לניהול עסק מבית היוצר של "קורבט מערכות מידע" ומיועדת לעסקים קטנים ובינוניים כאחד

לפרטים נוספים

כספית- התוכנה הפופולארית לניהול חשבונות

כספית הינה אחת התוכנות הנפוצות והפופולאריות ביותר בתחום תוכנות לניהול חשבונות עסקיים. התוכנה פותחה על ידי בית התוכנה כספית תוכנה בע"מ ומיועדת לכל עסק ועסק.

לפרטים נוספים

יודפת תוכנת ניהול משרד עורכי דין

חברת יודפת הינה חברה המתמחה בפיתוח תוכנות משפטיות לרבות תוכנות ניהול למשרדי עריכת דין. החברה קיימת משנת 1990 ומאז ועד היום עוסקת בתחום הפיתוח והתכנות.

לפרטים נוספים

Maxit תוכנה לניהול פרויקטים

MAXIT הינה תוכנה חדשנית לניהול פרויקטים במגוון תחומים שונים במשק. התוכנה פותחה על ידי בית התוכנה MAXWEB המתמחה בענף פיתוח התוכנות בסביבת האינטרנט.

לפרטים נוספים

חיפושית –תוכנה לסריקה וניהול מסמכים

ה"חיפושית" הינה תוכנה מתקדמת לסריקה וניהול מסמכים מבית "אלסופט" .התוכנה מציעה מגוון פתרונות לצרכי המשרד המודרני בתחום ניהול המסמכים.

לפרטים נוספים