לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות פריצה

אם לא תמצאו בעמוד זה תוכנה או תוכנות פריצה לפייסבוק, תוכנת פריצה לאייפון, תוכנה או תוכנות פריצה למחשב, או תוכנת פריצה למיקמקים מנויים, שמתאימה או מתאימות לכם, חפשו מודעה רלוונטית בהמשך העמוד.

כל גולש באינטרנט באשר הוא, חשוף באופן תמידי לפריצות. מספיק שהמחשב או האייפון שלך מחובר לאינטרנט על מנת למשוך אלייך פורצים אשר ינסו לגלות את תכנייך האישיים ולעשות בהם שימוש. נשאלת השאלה האם קיימות תוכנות אבטחה אשר מסוגלות להגן מפני אותם פריצות?. אז התשובה היא שכן, ולא מעט, והן נמצאות ברשת בצורה, אפילו להורדה ישירה בחינם.

אם בהגנה מפני פריצות למחשב עסקינן, תוכנה טובה ונפוצה הינה BLACKICE שהיא תוכנת FIREWALL המגנה על המחשב מפני פריצות ווירוסים. התוכנות השונות מתחלקות לכאלה הכוללות פיירוול, כאלה המגנות רק מפני וירוסים, כאלה המחפשות גם רוגלות (תוכנות ריגול) ועוד. ניתן לומר שתוכנות האנטי וירוס השונות כדוגמת פנדה PANDA, NOD, קספרסקי, AVAST, נורטון NORTON, משמשות כתוכנות הגנה מפני פריצות למחשב לכל דבר.

לגבי הפייסבוק, האתר מציע כלי אבטחה אשר אמורים לחסום את המבקשים לפרוץ לפרופילי משתמשים, כגון קבלת הודעה על ניסיונות פריצה או שכבות הגנה מפני פריצות, אך תוכנות שניתן להתקין ומגנות על הפייסבוק מפני פריצות לא קיימות.