לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנה לעיצוב תמונות

אם לא תמצאו את התוכנה לעיצוב תמונות בעברית להורדה ישירה בחינם או תוכנת עיצוב תמונות להורדה ישירה בשפה זרה תחפשו מודעה רלוונטית בצדדי העמוד.

המפורסמת ביותר מכל התוכנות למי שלא אכפת ללמוד להשתמש בה הינה תוכנת פוטושופ המגיעה עם גרסאות לחיפושים הנפוצים ביותר עבור פוטושופ בעברית, פוטושופ 9, מדריכים לפוטושופ. אך זוהי אינה תוכנה לעיצוב תמונות להורדה ישירה או תוכנה לעיצוב תמונות אונליין. תוכנת פוטושופ לעיצוב מצריכה התקנה של התוכנה על גבי המחשב ויכולות מחשב בסיסיות (מבחינת חומרה) על מנת להריצה בצורה תקינה מבלי עיקובים.    

ישנם תוכנות לעיצוב תמונות באנגלית אשר אין צורך להתקין. דוגמאות לתוכנות אלו הם: picnik, pxlr, splashup. אלו הם שמות אתרים הכוללים בתוכם מספר תוכנות לעריכת תמונות בהם ניתן להשתמש כתוכנה לעיצוב פנים, תוכנה לעיצוב תמונות פוטושופ, עיצוב תמונות מטושטשות, עיצוב תמונות פרופיל ועו"ד.  תוכנת גוגל פיקסה בגרסה 3 - picasa הינה המפורסמת ביותר הכוללת גם אפליקציה לאייפד וסמסונג גלאקסי טאב.  בדרך כלל ניתן להשתמש בתוכנות גם כתוכנות לעיצוב תמונות וגם כתוכנות לשיתוף תמונות באינטרנט.  

אתר  www.postrider.co.il הוא אתר המאפשר לשלוח תמונות אשר עיצבתם בתוכנה לעיצוב תמונות אונליין ולשלוח אותם באמצעות דואר ישראל במעטפות סגורות בחינם לחברים או משפחה ככרטיס ברכה או גלויה עם טקסט מוקדש על הצד הקדמי או האחורי של התמונה.

בעזרת תוכנת  catalog1, תוכנת zooma או lupa לעיצוב אלבום תמונות דיגיטאלי אפשר לעצב תמונות אונליין בשיטה המקובלת לפי שלבים: שלב א: צילום, שלב ב: עיצוב שלב ג: הדפסה. להלן דוגמה לתוכנה לעריכת תמונות בעברית להורדה חינם.

 תוכנה לעיצוב תמונות נוספת אשר סקרנו ברשת היא faststone     

במידה ולא מצאת את התוכנה לעיצוב תמונות בעברית להורדה ישירה חפשו בצדדי העמוד.