לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

Photo Filtre גרסת 6.3.10 תוכנת חינם לעיצוב תמונות

תוכנה חינמית לעיצוב תמונות. תוכנה זו הינה אחת מתוכנות עיצוב התמונות העשירות והמגניבות ביותר ומסוגלת לבצע מגוון נרחב של אפשרויות עיצוב.

Photo Filtre גרסת 6.3.10 תוכנת חינם לעיצוב תמונות

אוהבים לצלם? חובבי עיצוב ? רוצים לשפר את איכויות התמונות המשפחתיות שלכם? תוכנת Photo Filtre גרסת 6.3.1 היא תוכנת עיצוב התמונות החינמית האופטימאלית ביותר עבורכם. באמצעות תוכנה זו (אותה ניתן להוריד ללא עלות וללא כל תקופת ניסיון), תוכלו לעצב מחדש את התמונות שלכם ולבצע כמעט כל שינוי שרק תרצו בתמונה. בעזרת התוכנה תוכלו לשפץ תמונות, להוסיף כיתוב, למחוק/להוסיף פרטים, ליצור באנרים וכפתורים לאתרכם האישי ועוד מגוון נרחב של פונקציות עיצוביות שיעניקו שדרוג או מראה חדש לתמונות שלכם.

Photo Filtre גרסת 6.3.1 היא למעשה המקבילה החינמית של תוכנת הפוטושופ המקצועית והפופולארית, אומנם התוכנה אינה מסוגלת לבצע את כלל הפונקציות המקצועיות של הפוטושופ, אך היא בהחלט ראויה לשימושים ביתיים מגוונים ורבים. כמו כן, התוכנה אינה נתמכת בשפה העברית, אך כל משתמש פעיל ביישומי המחשב יוכל לעבוד בה ביתר קלות.

אז זה הזמן להוריד את התוכנה בחינם וללא הרשמה לאף אתר וליהנות מתוכנת עיצוב תמונות דינמית ומגוונת שתגרום לתמונות שלכם להיראות טוב יותר.