לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות לעיצוב גרפיקה

אם אתם לא תמצאו בעמוד זה את תוכנה לעיצוב גרפי להורדה בעברית חינם או תוכנות לעיצוב גרפי ותוכנות עיצוב חינם וכמובן תוכנות גרפיקה ממוחשבות בעברית לאייפון המתאימה לכם , ראו מודעה מתאימה בהמשך העמוד.

היום בעידן הסמארטפונים וההייטק המתרחב במימדי ענק – אנו רואים לנד עינינו , בזמן אמת , עיצובים גרפיים ברמה גבוהה ומוכשרת שנותנים מענה לעסקים למוסדות לפרטיים – כמובן שמדובר בתוכנות מיוחדות ומסועפות שגורמות לכל גרפיקאי להזיל רירו .

אך גם לנו – הפרטיים , הקטנים יותר מציעים תוכנות לעיצוב גרפי או תוכנות גרפיקה בחינם ממוחשבות כמובן בעברית וכמובן לאייפון .

השוק מוצף בהצעות להורדה חינמית מהרשת כמו התוכנה הידועה בשמה הפוטושופ photoshop, שתהפוך כל ציור או כל תמונה ליצירת אומנות מבלי להניד עפעף.

לא נשכח את האינדיסיין indesign, שעוזרת לך בעיצוב גרפי של print פרינט ומסמכים . תוכנת האדובה adobe הכללית מציעה עוד מגוון של תוכנות של עיצוב גרפי – לא בחינם אבל חלקן ניתן למצוא ברשת כfreeware  פריוור , או לזמן מוקצב.

מה שיפה בחלק מהתוכנות – שהן פועלות בשיטת האונלייןonline  , דרך האייפון אתה יכול להשיג ביצועיים עכשויים של עיצוב וגרפיקה כמו ה COOL EXPERT  , תוכנה מדהימה לשיפור התמונה או תוכנת הגרפיקה הfont shuffle 2  שמסייעת במציאת הפונט ושימושו.